foto: Pascal Muller

Pagina's

maandag 31 mei 2010

Wat voorafging

Beste lezer,

Je vraagt je misschien af hoe ik in contact ben gekomen met de heren van Herberg de Troost. Welnu, voor de culturele website www.8weekly.nl vroeg ik een interview aan met Jack Poels over zijn nieuwe project.  Ik wist de vriendelijke mevrouw van de platenmaatschappij ervan te overtuigen dat een telefonisch interview geen goed idee was. Ze was dat uiteindelijk met mee eens. Ik sprak Jack Poels in een mooie, oude boerderij in Broekhuizenvorst. Hier vond de perspresentatie van Herberg de Troost plaats.
Het interview kun je hier lezen. De recensie van 'Langs de Weg' vind je hier.

Uiteraard had ik na dat interview en die recensie nog geen boekdeal. Er beet zich echter wel een idee in mijn hoofd vast. Een idee dat steeds hardnekkiger werd.

Groet,

R

Geen opmerkingen:

Een reactie posten