foto: Pascal Muller

Pagina's

maandag 31 mei 2010

De Herberg live

Herberg de Troost verzorgde acht optredens in 'herberg' Lignum-Antiquum in Broekhuizenvorst. Die optredens heb ik van dichtbij gevolgd. Niet alleen voor de schermen, maar ook erachter. Ik heb de dagen dat ik bij de shows was vooral goed gekeken en geluisterd. Dat leverde me veel bruikbaar materiaal op. Ik kreeg inzicht in het functioneren van de band en maakte kennis met alle betrokkenen. Daar, in Broekhuizenvorst bleek al dat Herberg de Troost meer is dan een bandje. Iedereen, van barman tot bandlid, werkte keihard om er fantastische avonden van te maken.  Dat lukte helemaal. Het was een intiem feestje op een geweldige plek. Hier vind je mijn recensie van een mooie zondagmiddag in het zuiden.

2 opmerkingen:

  1. Dag Ralf,
    Via de site van Jack jouw blog gevonden. Ik 'verslind' zowat alles wat met Jack te maken heeft dus dit is weer een leuke link! Herberg de Troost heeft mij (na het overlijden van m'n pa) écht veel troost geboden en heeft dus een speciaal plekje in m'n hart. Ik zal jouw blog dus graag blijven volgen en kijk al uit naar maart 2011 en je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Miranda,

    Bedankt voor je reactie. Muziek kan inderdaad troost bieden en Herberg de Troost zeker.

    BeantwoordenVerwijderen