foto: Pascal Muller

Pagina's

vrijdag 12 november 2010

Guess who's back?

Heeft u me gemist? Dat doet me deugd. De afgelopen negen dagen heb ik in het ziekenhuis gelegen. Bovendien is mijn zoontje in dezelfde periode ook nog eens twee dagen opgenomen geweest. Hij lag een etage hoger dan ik. Al met al, niet mijn beste weken dus. Maar goed, gelukkig zitten we nu gezellig samen op de bank. Ik ben bij lange na nog niet fit, dus verwacht niet meteen hele boekwerken van me. Maar 't kump good!
Ik heb wel alvast twee geweldige tips voor jullie. Vanavond op L1 (ook via l1.nl) een registratie van The Limburg Allstars. En morgen, zaterdag kunnen jullie de eerste aflevering van de registratie van herbergavonden zien op L1. Zin in? Ik wel. Vanaf dan, elke week op l1. Wedden dat ik tegen die tijd ook meer praatjes heb? Over leuke plannetjes bijvoorbeeld, want die zijn er dus wel degelijk.

3 opmerkingen:

  1. Wens je van harte beterschap en fijn dat je toch nog even de tijd neemt voor dit bericht.
    Kan ik vanuit Gelderland ook meegenieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. via digitale tv op zender 982!
    geniet groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had je inderdaad gemist...wens je dan ook van harte beterschap, L1 zal je daar zeker bij helpen!

    BeantwoordenVerwijderen