foto: Pascal Muller

Pagina's

vrijdag 3 december 2010

Witte rook

Er is witte rook. Ik zaag jullie natuurlijk niet voor niks door over mijn voetbalkunsten in Sweikhuizen, die waren namelijk bepaald niet om over naar huis te schrijven. Ik wil ook niet beweren dat ik Sweikhuizen van boven 'doorkreeg' en er daarom een stukje over schreef. Ik had wel doorgekregen, niet van boven, maar uit Sevenum dat de nieuwe herberg bekend is: De Biesenhof in het Zuid-Limburgse Geleen. Nou ligt De Biesenhof echt nét in Geleen. Netter kan bijna niet. Als je je in Sweikhuizen langs dat voetbalveld dus waar ik een paar jaar op de reservebank heb gezeten met je fietsje de heuvel af laat glijden ben je in een paar minuten in Geleen. Vlak voor het spoor ligt links De Biesenhof. Een prachtige Limburgse carréhoeve die overigens nog niet zo heel lang prachtig is, want hij is de laatste jaren enorm mooi opgeknapt. Als je met diezelfde fiets het spoor over rijdt dan zie je min of meer recht voor je een groot leeg terrein. Hier stond vroeger het ziekenhuis en daar ben ik geboren. U begrijpt dus dat mijn hart een paar keer oversprong toen ik van de Sevenumse burelen doorkreeg wat de nieuwe herberglocatie zou zijn. Ik ga u hier trouwens de komende tijd behoorlijk mee lastig vallen. Waarom? Omdat het belangrijk is dat u de omgeving van de herberg goed leert kennen. Maar dat komt allemaal nog. Wees niet bang.
O jee, nu komt de leraar in me naar boven. Pak allemaal de agenda voor u en noteer het volgende.
Op vrijdagavond 8 april, zaterdagavond 9 april en zondagmiddag 10 april treedt Herberg de Troost weer op! Met gasten, de kok en uiteraard de herbergier. In De Biesenhof dus. En hier ziet u die.  Mooi hè?
Wedden dat u nu het volgende denkt: kaarten?? Waar en hoe krijg ik kaarten?  Klopt hè? Via de site http://www.regiotickets.nl/ kunt u tickets bestellen. Dat kan overigens op dit moment nog niet, maar met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid donderdag 9 december wel. Houd daarvoor vooral de prachtig vernieuwde site van Herberg de Troost in de gaten. Kijk daar maar eens goed rond. Ziet u wat ik zie? Uw favoriete blog is inmiddels een vast onderdeel van de site. U mag gerust weten dat ik hier een beetje trots op ben. Ik kon dan wel niet voetballen, maar dit voelt toch echt als een promotie naar de eredivisie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten