foto: Pascal Muller

Pagina's

dinsdag 26 oktober 2010

Maart

Hij staat erop hoor, de recensie van die prachtige avond in een prachtige schouwburg en wel hierrrr. En nu gaan we weer vooruit kijken. Was het maar al maart vindt u ook niet? Maart is een uitstekende maand. Toen ik Jack Poels voor het eerst interviewde, zei hij bij het afscheid:
'Weej zeen os in mart.'
Ik dacht toen nog: jaja, Jack Poels, dat kun je wel zeggen, maar dat moet ik nog zien. Nou ja, dat ik hem zou zien in maart geloofde ik nog wel, maar dat ík ook gezien zou worden, daar had ik nog zo mijn twijfels over. Onterechte twijfels. Hij hield woord. Meer dan hij toen waarschijnlijk voor mogelijk had gehouden. Ook komend jaar wordt maart weer prachtig. De voorbereidingen zijn al weer begonnen: het zoeken van een mooie herberg, het brainstormen over de invulling van de avonden. Maar één ding is zeker, of eigenlijk twee dingen: binnen ruikt het naar verse soep en er speelt een heel fijn bandje.

Als ik meer weet, zijn jullie uiteraard de eersten die het horen. Maar nu moet ik even door. Het stuk over Marco Roelofs waar ik zo mee worstelde, dat is op een haar na geveld en donderdag aanstaande heb ik een inspirerende afspraak met een vrouw. Over de herberg. En vrijdag? Vrijdag zou het maar zo kunnen dat ik 'a real mean Hammond' hoor. Van Mo Jones, die trouwens de muziek schreef voor 'Lente in Limburg'.

klik maar, dan is het al een beetje maart.

2 opmerkingen:

  1. Is er al een datum bekend betreffende de voorverkoop ?
    we horen het graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, die is nog niet bekend, maar zodra ik meer weet, plaats ik het hier.

    Groet,

    Ralf

    BeantwoordenVerwijderen