foto: Pascal Muller

Pagina's

donderdag 7 april 2011

De bom

En ineens waren ze er weer: het kruit en de vonk. Het wordt 'de bom' morgen. En vrijdag. Net als zaterdag en zondag. Ik mocht in Geleen zijn en ik ben net terug. Ik ben vanavond uw ogen geweest. Maar geloof me; het is geen moeite. Ik doe het graag. 
De setlist is doorgenomen. De lichten hangen. Het geluid klinkt. Er is champagne ontkurkt, met spullen gesjouwd, fijn getuned en stomend gejamd. Er zijn sigaretten gerookt, pilsen gedronken en akkoorden uitgewisseld. 

Uw herbergschrijver gaat zich nu terugtrekken in de echtelijke sponde, want morgen... ja morgen! En vrijdag ook. Net als zaterdag en zondag. U hoort van mij de komende dagen.  
Ik ben geen fotograaf zoals u ziet, maar ach, het gaat om het idee.



Op de laatste foto ziet u een voet. De eigenaar van deze voet zag dat het goed was....

Ik zie jullie in Geleen!

1 opmerking:

  1. Leuk opwarmertje en we zien elkaar zeker in Geleen op zaterdag en zondag.

    BeantwoordenVerwijderen